problematisk

Alla inlägg den 28 maj 2011

Av Amanda - 28 maj 2011 12:05

Förlåt att jag inte uppdaterat, har haft fullt upp med jobb, skola och mitt liv!


Jag va iallafall i sundsvall igår och vill ni höra något chockerande...? Jag har pengar kvar! Helt sjukt att jag handlade så lite. Men jag gjorde en riktig fail och köpte två avslutningsklänningar. Så nu kommer jag fundera 24/7 på vilken jag ska ha, båda var enkla men ändå grymt snygga så jag kan använda dom hela sommaren, nice. Köpte dessutom ett par skor, inte vilka som helst utan mina absoluta drömskor inför sommaren, visar bilder! I eftermiddag åker jag till stan med min kära Elvira och nå fler, det är ju crousing så kände att vi inte kunde mssa det!

Ikväll ska det skakas rumpa som bara vi kan.

 

 

  

Klännning nummer 1 är en one shoulder dress från Klings kollektion, bilden ger verkligen ingen rättvisa. Mycket finare på!

 

  

Klänning nummer 2 är en riktig fin creme färgad ifrån bikbok. Älska speciellt banden i ryggen, ni ska få se den på!

 

  

Köpte dessutom ett lite längre oranget linne som kommer passa perfekt til...

 

  

Mina skor! Åh jag bara avgudar dom, ochs dessutom är dom så hemskt sköna att gå i!

 

  

Hittade dessutom min favoritväska igår, blev så himla glad! Detta är mitt bästa köp någonsin som jag dessutom köpte second hand för 20 kr. Ingen kan shoppa som jag!

 

 

Sen vart det lite andra småsaker också men de orkar jag inte visa er, nu ska jag klura på vad jag ska ha på mig ikväll... ska ju tydligen regna!

 

 

//puss



Presentation


Skriver om mitt liv här i Junsele när jag egentligen hör hemma i en större stad och om hur det är att leva med en ätstörning. Men även om min vardag som består av mode, party och att leva livet fullt ut!

Har dessutom nyligen påbörjat en ny kategori "Th

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards