problematisk

Alla inlägg den 23 maj 2011

Av Amanda - 23 maj 2011 17:10

Kom hem för en stund sen efter en lång måndag på skolan... Hela våran klass har totalt gett upp skolan nu då vi vet att alla nationella är avklarade och det inte alls är länge kvar! Fick dessutom både tröjan, byxorna och hatten till avslutningen idag. På våran skola har vi en tradition som säger att vi ska ha hattar på skolavslutningen  sedan köper man band sopm man kan binda runt hatten och nära och kära får skriva en liten hälsning på banden som ett fin minne sådär! Det är nu man verkligen märker att vi snart går ut genom skolans dörrar för sista gången. Fy vad sorgligt det kommer bli! Efter skolan var jag med Loppan en sväng på byn och kollade vilka band jag ska ha till min hatt, köpte dessutom... hårfärg, surprise! Nu ska jag lägga mig och fortsätta skissa på en långklänning...


  

Supersmart när man vill skissa på kläder eller hela outfits

 

  

Jag och Felicia med kaptenshatt, Nellie och MAtilda med matroshatt!

 

  

Tänker inte lägga upp bild på tröjan... men byxerna gillas stenhårt!

 

 

 

//puss





Av Amanda - 23 maj 2011 16:59

För alla er som gillar blåsta stockholmsbrudar som gör allt för lite uppmärksamhet och vill ha ett gott skratt kan jag rekomendera denna blogg: amiofsweden.myshowroom.se läs bara detta inlägg till exempel:


"Tänkte dissa lite på bloggen nu! Alltså är det bara jag som stöör mig sjukt mycket på fattiga?? Seriöst jag är fan rädd för att åka tunnelbana för de gåår runt fula fattiga lodisar och tigger pengar! Så har dom fula kläder! Och MEGA DISS TILL VÄLGÖRENHET som faktiskt stödjer fattigas beteende, de är lungt för fattiglappar i andra länder att välja att inte jobba och sen klagar de på att de inte har råd med mat så måste VI som faktiskt jobbar och sliter hela dagarna donera VÅRA pengar till lata fattiga djungelmänniskor?! Och lixom varför?! De behöver väl ändå inte pengar, det finns inga butiker ens där de bor? De kan väl plocka coccosnötter från träden bara? :o"




Vissa undrar varför jag läser dessa bloggar om jag nu tycker så illa om dom, läs den själv och berätta sen om ni inte fick er ett gott skratt.




//puss

Presentation


Skriver om mitt liv här i Junsele när jag egentligen hör hemma i en större stad och om hur det är att leva med en ätstörning. Men även om min vardag som består av mode, party och att leva livet fullt ut!

Har dessutom nyligen påbörjat en ny kategori "Th

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards