problematisk

Alla inlägg den 7 maj 2011

Av Amanda - 7 maj 2011 19:50

Vaknade nyss igen, det är något som är fel idag jag börjar nästan tror att jag är påväg att bli sjuk igen. Visst jag brukar alltid va lite deppig och allmänt slutkörd dagen efter men idag är det extremt! Kan inte ens hålla ögonen öppna utan jag somnar hela tiden.  Är dessutom sjukt förvirrad då pojken blir förbannad på mig vad jag än säger och jag får ta skiten, funderar starkt på att gå och lägga mig igen nu.


  

  

Det var fest!

 

 

 

 

"Äkta generositet är när man gör något vänligt och någon aldrig upptäcker det."

 

 

//puss











Av Amanda - 7 maj 2011 12:49

Frågan som alla ställer sig... Kom hem för en stund sen, skulle ju sova hemma men så blev det inte. Hade en sjukt rolig och helt galen kväll igår som började med bara brudarna sen gick vi och hälsade på kära vänner sen hamnade vi hemma hos min klasskamrat. Jag har exakt 147 bilder på min kamera sen igår och det är sjukt många skumma bilder dessutom...  Så det blir bara nå stycken på bloggen, laddar upp dom senare ikväll. Ikväll ska jag käka middag med fina flickor och förhoppningsvis så ska vi snart till holafors och hjälpa farmor och farfar med att flytta ner sovrummet. Nu ska jag iallafall försöka ta igen lite sömn som jag missade inatt!


Gårdagens look:

 

 




//puss

Presentation


Skriver om mitt liv här i Junsele när jag egentligen hör hemma i en större stad och om hur det är att leva med en ätstörning. Men även om min vardag som består av mode, party och att leva livet fullt ut!

Har dessutom nyligen påbörjat en ny kategori "Th

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards