problematisk

Alla inlägg den 26 april 2011

Av Amanda - 26 april 2011 19:30

Men hallå där, vaknade imorse efter en väldigt sen kväll igår. Är dessutom dyngförkyld men som tur är så kom Vira hit och ska stanna tills imorgon och då blir jag självklart lite friskare på en gång! Så nu sitter vi här och myser på, det förtjänar vi efter allt vårt hårda jobb med att sätta upp studsmattan och tränat våra käkmuskler i massa skitsnack. Åker till sollefteå imorrn och träffar lite folk, måste handla lite grejer också och ska spendera natten hos min lilla fina Linnea. Nu tänker vi ladda ner en film, bra filmtips? Senare drar vi nog iväg till Carro en sväng.


Har ni förresten hört om UMRs kampanj? Gå in på tadebatten.nu och läs mer om vad ungdomar runt om i Sverige tycker om rasismen i vårt avlånga land. Jag rekomenderar att läsa inlägget om SD:s syn på tiggeri, är ni för eller emot?

 

 

  

I'm magic, let me hypnotize you.

 

 

 

//puss

Av Amanda - 26 april 2011 16:52

´Dålig uppdatering, inget flyt i bloggandet... Här får ni iallafall en liten hint om vad som pågår under natten i Junsele:


Bike-tards

in Junsele

  

              


Wallabing





//puss


Presentation


Skriver om mitt liv här i Junsele när jag egentligen hör hemma i en större stad och om hur det är att leva med en ätstörning. Men även om min vardag som består av mode, party och att leva livet fullt ut!

Har dessutom nyligen påbörjat en ny kategori "Th

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards