problematisk

Alla inlägg den 17 april 2011

Av Amanda - 17 april 2011 23:43

Åh, har just lagt mig i sängen på värmefilten efter en välförtjänt dusch, kan det bli bättre? Nä! Har varit en händelserik dag idag som omväxling mot min gråa vardag... Började med att vi for till sollefteå för att fira min kära syster som fyllde 19 (grattis än en gång), åt tårta och god mat för att sedan vid 20:30 bege oss hem igen. Gick därefter ut och gick en sväng med finaLina och sa hej till några bekanta.


Nu ligger jag här i min sköna säng helt ensam igen och tankarna börjar snurra okontrollerat: vad åt jag idag? Varför åt jag så mycket? Vad vill jag med mitt liv?  Vad vill jag med oss? I vanlig ordning ställer jag mig själv 1000 frågor och får 0 svar. Jag har alltid tyckt om att vara ensam, jag har alltid klarat mig bra på egen hand men nu... Nu är jag beroende av andra människor som kan styra bort mina tankar och få mig att fokusera på annat. Jag är glad för att dessa människor finns men jag är samtidigt rädd för mig själv.

 

Hittade lite snygga bilder från min kära vän Elins 17:års fest, eller ja, innan när jag och Anton skulle fixa oss:

 

    

 

 

 

Måste även visa er detta underbara klipp från Americas got talent, avgudar den minsta killen Baby boogaloo!

 

 

 

 

//puss

Presentation


Skriver om mitt liv här i Junsele när jag egentligen hör hemma i en större stad och om hur det är att leva med en ätstörning. Men även om min vardag som består av mode, party och att leva livet fullt ut!

Har dessutom nyligen påbörjat en ny kategori "Th

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards