problematisk

Alla inlägg den 11 april 2011

Av Amanda - 11 april 2011 22:32

Shululu, ligger i sängen och pratar med någon... hemlis! Har varit ute och gått med finaLina en sväng och gjort upp lite planer, snart börjar vårt stora projekt här på bloggen! Känner mig välfigt hemlighetsfull ikväll så jag avslöjar inget mer. Tänkte lägga mig ch fortsätta på min bok nu som är helt galet bra! Handlar om en pojke som är inlåst med sin mamma i ett rum och den lilla pojken är född där så han vet inget annat än det som finns i rummet... hemsk. Har faktiskt fundera på att lägga upp lite bilder ur mitt block på bloggen, inte många som vet det men jag är helt tokig i att sitta och rita olika outfits, plagg, skor, assecoarer, färger, former, allt! Så jag har mitt lilla block som börjar bli fullt av massa kladd med insperation från olika fashion shows och designers. Men nu ska jag försöka läsa och låta bli datorn.


  

Förresten... Har ni hört kissies bror, Peter08:s låt, Sture P? Jag skämdes när jag såg videon och hörde låten. För det första så består låten av sisådär 10 ord och sen så kan ju pojkstackarn inte sjunga och hans torasyster skådespelartalang i musikvideon ska vi väl inte ens tala om... Nej usch, sluta leva på din storasysters framgångar och skaffa dig egna istället, dock inte inom musiken.





//puss

Av Amanda - 11 april 2011 15:36

Hallå där, hade en lång dag på skolan men allt löste sig när jag tog steget utanför dörren och möttes av solen! Endast iklädd, tröja, tunna strumpbyxor och skinnjackan strövade jag gatan fram och frös inte alls. Helt underbart att få känna doften av sommar ligga i luften... Sen behöver man ju inte titta på den envisa snön som ligger kvar lite här och var. Nu sitter jag på altanen, solar och klinkar lite gura.


Förresten, läste ni tidningen imorse? Det gjorde jag. Där hade TÅ bestämt sig för att hänga ut en man med bild och namn som skyldig till ett brott som han inte dömts som skyldig till. Är detta rätt eller fel? Jag tänker personligen inte skriva vad jag tror, om han skyldig eller inte men jag kan däremot säga att om man är bla. inblandad i politiken och en rätt så offentlig person här omkring så får man nog räkna med att såna här saker kan inträffa... Än en gång, detta är endast MIN åsikt.



  

Sommaren kommer, sakta men säkert folk 

 

    

Dagens outift, älskar tröjan.

 

 

 

//puss 

Presentation


Skriver om mitt liv här i Junsele när jag egentligen hör hemma i en större stad och om hur det är att leva med en ätstörning. Men även om min vardag som består av mode, party och att leva livet fullt ut!

Har dessutom nyligen påbörjat en ny kategori "Th

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards