problematisk

Alla inlägg den 23 april 2011

Av Amanda - 23 april 2011 15:02

Förlåt så hemskt mycket för dålig uppdatering! Hade verkligen inte tid igår då vi först var i stugan sedan middag hos storasyster och efter det vart det utgång. Hade verkligen sjukt kul igårkväll då jag först var här hemma med brudarna och senare drog vi vidare ut och hamnade hemma hos nå boys. Kom hem lite för sent dock och känner mig helt död idag men det var det värt. Jag sa att jag skulle ut och leva livet fullt ut och det gjorde jag! Kom nyss hem från bageriet efter att ha ätit lunch med tjocka släkten och nu bär det snart av på jobb kl. 16:00. Har dessutom varit ut på första mc turen iår också, nu är det sommar gott folk.  Bjuder på en liten bildbomb ifrån gårdagens bravader.



  

  

      







//puss

Presentation


Skriver om mitt liv här i Junsele när jag egentligen hör hemma i en större stad och om hur det är att leva med en ätstörning. Men även om min vardag som består av mode, party och att leva livet fullt ut!

Har dessutom nyligen påbörjat en ny kategori "Th

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards