problematisk

Alla inlägg den 18 april 2011

Av Amanda - 18 april 2011 22:10

Kom precis in efter att ha tagit en tur med världens duktigaste hund Molly! Känner mig verkligen stolt som lyckats få henne så pass lydig som hon är, vi gick till fotbollsplanen där jag släppte lös henne. Både hundar och människor gick förbi och det räckte med ett enkelt nej för att hon skulle komma och sätta sig bredvid mina fötter. Sedan vandrade vi vidare helt utan koppel, förbi skolan där det var  massa småbarn och förbi fotbollsplanen där det var en anann hund lös. Det känns verkligen skönt att kunna lite på sin hund! Vet dock inte hur jag ska lyckas lika bra med min lilla envisa terrier... Någon som har några tips?


Har prov imorgon första timmen om 2:a världskriget, har inte pluggat speciellt mycket men eftersom att jag har sett mest alla filmer och läst mein kampf om och om igen så borde de gå rätt så bra ändå. Nu ska jag lägga mig i sängen och se på A trial against god igen.



 

Världens mysigaste Molly

 

 

Vad tycker ni om denna låt? Har aldrig riktigt fastnat för någon av Lady gagas låtar... men allvarligt talat, vad fan är det här?

 

 

 

//puss



Av Amanda - 18 april 2011 17:52

Fyfan vilken jobbig dag! Tre timmar SO sen dubbeltimme spanska... snacka om att hjärnan är som potatismos efter det. Gick iallafall på bageriet med Felicia, Lina och nå boys efteråt och bara satt och pratade. Sedan bar det av hemåt för en härlig liten power nap i väntan på maten! Förstår nu först när det börjar närma sig flytten vilken lyx det är att bo hemma... kläderna tvättade och vikta, disken i diskmaskinen och maten på bordet. Nu tänkte jag nästan ut och springa en sväng bara för att bränna lite fett på mina ben höhö.


Känns lite surt att jag inte får veta, inte ett ja, inte ett nej, jag får inte veta något. Hon är inte min favorit och det vet du. Ibland tror jag att jag inbillar mig, men nu är bevisen så pass starka att jag börjar tvivla.

 

  

What about the sucker who never did it right?

 

 

Dagens outfit

 

 

 

//puss


Presentation


Skriver om mitt liv här i Junsele när jag egentligen hör hemma i en större stad och om hur det är att leva med en ätstörning. Men även om min vardag som består av mode, party och att leva livet fullt ut!

Har dessutom nyligen påbörjat en ny kategori "Th

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards