problematisk

Alla inlägg den 14 april 2011

Av Amanda - 14 april 2011 20:43

Dom säger att inget vara för evigt, att tiden läker alla sår. Jag har fått höra att det ska vara för evigt men här sitter vi nu, på varsitt håll utan alla kärlek och värme som funnits där så länge. Jag vet inte vad jag ska säga, därför skriver jag istället. Jag kan inte stå upp för då ger benen vika, jag kan inte prata för rösten spricker och ångesten drar sin snara allt hårdare runt min hals var sekund. Det här är vad som är bäst men visst gör det ont. så mycket kärlek, så många minnen och så mycket värme som vi delat är ett minne blott. Det som gör mest ont är att allt tar slut men kärleken mellan oss finns kvar.


Shit happens, things go wrong.

People change, life goes on.


But what if the shit never happend,

things never go wrong, the people stayed the same.

Then would life go on?


  




//puss

Av Amanda - 14 april 2011 17:12

Kom just hem ifrån byn, var och köpte glass med Lina och sen satt vi oss i den underbara solen och stekte! Nu sitter jag här på sängen och har en lång kväll framför mig, helt själv... Ska käka lite mat sen ut och springa en aväng tror jag. Hurtig tjej? jappjapp! Ska försöka få ihop en Hiss & Diss senare idag också, ut i det fina vädret nu istället för att sitta där framför datorn!


  

Väx hår, väx!

 

  

Dagens outfit, denim och pumps.

 

 

//puss

Presentation


Skriver om mitt liv här i Junsele när jag egentligen hör hemma i en större stad och om hur det är att leva med en ätstörning. Men även om min vardag som består av mode, party och att leva livet fullt ut!

Har dessutom nyligen påbörjat en ny kategori "Th

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards