problematisk

Alla inlägg den 24 april 2011

Av Amanda - 24 april 2011 22:27

Men hej där, ursäkta min dåliga uppdatering meeeeeen sov sjukt länge idag eftersom att jag gick och la mig alldeles för sent igår och inte hemma i min egen säng heller för den delen! Vaknade vid 07:00 och drog hem på en gång och när jag kom hem somnade jag som en stock då det inte blev mycket sömn inatt. Var med nå brudar ikväll sen tappa vi hälften och vi som stannade gick vidare, hamnade på nån fest och efter det en till. Usch, väldigt skum kväll faktiskt men rätt så mysigt ändå.


Har ni varit ute i solen något idag? Det har jag, har sprungit rúnt i shorts och linne hela dagen och bara jobbat på brännan inför beachen 2011 har dock bara fått en grund än sålänge... Har myst på med hela tjocka släkten, ätit middag och tagit kort. Känns riktigt tråkigt att dom åker imorgon men jag funderar starkt på att göra min prao där nere så då ses vi ju igen. Jag upptäckte tidigare att jag hade en jäva massa bilder på telefonen sen igårkväll men jag tror jag skippar att lägga upp dom här va... här får ni lite bilder från dagen istället.



      

Släkten och familjen

 

 

Dagens outfit, har iallafall fått lite färg

 

 

Kvällens outfit inför en kväll på byn med finaLina

 

 

 

 

//puss

Presentation


Skriver om mitt liv här i Junsele när jag egentligen hör hemma i en större stad och om hur det är att leva med en ätstörning. Men även om min vardag som består av mode, party och att leva livet fullt ut!

Har dessutom nyligen påbörjat en ny kategori "Th

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards