problematisk

Alla inlägg den 15 april 2011

Av Amanda - 15 april 2011 20:34

Kom just hem ifrån corner där jag åt en supergod middag med papi, kändes skönt att bara få prata ut med honom då vi inte har sånnadär stunder på tu man hand så mycket nu för tiden. Det var välbehövt med lite mat dessutom eftersom jag inte kunnat äta sen igår. Det är något av det jobbigaste med min sjukdom, allt ifrån en sån skitgrej som att jag får ett ig på ett prov till en sån stor grej som när det tar slut med pojkvännen kan starta upp tankebanorna igen och då tar sjukdomen över för en stund. Jag är dock väldigt stolt som har lärt mig att behärska det rätt så bra men det går som upp ena sekunden och sen störtdyker det ner igen. Men jag är iallafall glad att jag har så otroligt underbara människor runt omkring mig som stöttar mig i alla mina val och beslut. Har dessutom kastat ut min ena säng idag så nu har jag ingen fet dubbelsäng längre... känns konstigt men ändå som starten på något nytt. Jaja, nu ska jag ut och gå med finaLina och prata av mig lite. Puss på alla goa människor där ute.


 

Skumt, men början på något nytt 

 

 

Dagens outfit, body, jeans, kopplar ihop det bruna med läderskor, väska och skärp

 

 

Ville vara lite fin när vi gick ut och åt så slängde ihop en kvällsoutift med min söta party-väska.

 

 

//puss

Presentation


Skriver om mitt liv här i Junsele när jag egentligen hör hemma i en större stad och om hur det är att leva med en ätstörning. Men även om min vardag som består av mode, party och att leva livet fullt ut!

Har dessutom nyligen påbörjat en ny kategori "Th

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards