problematisk

Alla inlägg den 10 april 2011

Av Amanda - 10 april 2011 22:07

Är äntligen hemma efter en lång helg, hade riktigt trevligt igår med massa mysigt folk. Känns riktigt bra att jag har fått tillbaka mitt liv igen! Ni vet, jag hade ju en period då jag låg i sängen exakt hela dagarna, såg på debatt och gjorde halsdukar... pensionärsvarning. Men nu är jag på topp igen! Fester hit och dit, gamla vänner hör av sig och jag mår allmänt bra. Sov iallafall hos syster igår och vi hade mysigt hela dagen och senare åkte jag hem med bussen... finns nästan inget bättre än att komma hem till en glad vovve och en varm säng. Har dessutom fått lite saker av min underbara syster som jag tänkte visa upp, har dock inga bilder från helgen då kameran snällt låg hemma.


  

Supersnygga duffy-pumps, underbart i sommar

 

   

Två par örhängen som syster köpte åt mig, älskar dom guldiga med lite sailor feeling.

 

 

 

 

//puss 

Presentation


Skriver om mitt liv här i Junsele när jag egentligen hör hemma i en större stad och om hur det är att leva med en ätstörning. Men även om min vardag som består av mode, party och att leva livet fullt ut!

Har dessutom nyligen påbörjat en ny kategori "Th

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards