problematisk

Alla inlägg den 19 april 2011

Av Amanda - 19 april 2011 17:08

Livet rullar på som det ska och ändå är jag inte glad. Vad är det som är fel? Gick på skolan, kom hem, såg på tv, gick ut med hundarna och nu ligger jag här. Skönt med sista skoldagen imorgon och sedan åker jag till stan på torsdag för ett snabbt möte sen hem igen. Och sen mina kära vänner, är det lov! Som jag har väntat på en hel veckas festande, sovande och mysande. Men nu ska jag ta en lite pn för att orka med vad kvällen har att erbjuda...


Måste dessutom tipsa er om en helt underbar hemsida, www.fashiolista.com där kan du kolla på andras stillar och ladda hem en liten hjärt-knapp till din browser så du kan gilla kläder och accesoarer vart du än är och dom hamnar direkt på din profil!


 

Var inte allt för kul att komma hem och mötas av en sånhär lapp... Kändes skumt att sätta durkslaget i handfatet på toaletten när jag kokat makaroner.


 

Dagens outfit...

 

 

 

//puss

Presentation


Skriver om mitt liv här i Junsele när jag egentligen hör hemma i en större stad och om hur det är att leva med en ätstörning. Men även om min vardag som består av mode, party och att leva livet fullt ut!

Har dessutom nyligen påbörjat en ny kategori "Th

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards