problematisk

Alla inlägg den 5 april 2011

Av Amanda - 5 april 2011 20:45

Tjenare mannen, som Ove skulle sagt! Vaknade nyss efter en liten power nap, åt middag med Loppan och Per tidigare så nu myser jag bara ner mig med hundarna i sängen då jag är ensam hemma hela natten. Känner mig allmänt hängig och slut, kanske börjar bli sjuk? Eller så är det bara mitt gamla vanliga hypokondriker-jag som kommer fram igen... går ju magsjuka på byn! 


Men nu till min stora beslutsångest: har börjat tveka lite på dehär med avslutningsklänningen... hade ju bestämt mig men den är så dyr och jag är ju verkligen ett accessoar-freak så om jag känner mig själv rätt så vill jag hellre ha ett par supersnygga skor eller en liten men snygg kuvert-väska. Ska man köra enkelt och accessoarer eller snyggaste klänningen som får visa upp sig själv? Sen till mitt andra problem, gymnasiet. Bara att skriva det startar igång tankarna igen, vad ska jag välja egentligen? Står mellan två val som är så långt ifrån varrandra dom kan bli... nu på senare dar har dessutom ett tredje val visat sig intressant, men då innebär det att jag ska flytta ifrån allt jag älskar, vilket är vad jag alltid velat men jag tvivlar på att jag klarar av det nu. Ojoj vilka funderingar man har!


 



 

Har dessutom en fråga till alla er där ute... Skulle ni kunna gå iklädd endast t.ex. en body, heltäckande leggings och en kavaj? Dvs utan byxor, kjol eller liknande. Själv kan jag tycka det är väldigt snygg men det kan nog vara många som tycker det ser för naket ut. Vad tycker ni?

 

 

//puss

Presentation


Skriver om mitt liv här i Junsele när jag egentligen hör hemma i en större stad och om hur det är att leva med en ätstörning. Men även om min vardag som består av mode, party och att leva livet fullt ut!

Har dessutom nyligen påbörjat en ny kategori "Th

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards