problematisk

Alla inlägg den 4 april 2011

Av Amanda - 4 april 2011 15:50

Sorry guys, har inte orkat uppdatera sen jag kom hem igårkäll. Hade verkligen helt sjukt kul i helgen, på lördagen festade vi loss rejält för att fira underbara Elin. Hon visste absolut ingenting och helt plötsligt hoppade vi fram, typ 15 pers, och skrek "surprise!". Hon blev såklart jätteförvånad vilket bara gjorde allt ännu roligare, sedan lekte vi lite lekar och hade allmänt trevligt. På söndag åkte jag till faster en stund i stan för att sedan åka ner på stan på UKM, alla var väldigt duktiga men jag har inte hört nått om vilka som gick vidare... Tänkte iallafall sova lite nu då jag inte riktigt återhämtat mig från helgen än. Blir förresten ingen dagens outfit idag då jag känner mig riktigt sunkig. Uppdaterar senare idag, har lite beslutsångest om en grej nämligen!


  

Äntligen kan man gå ut, känna solen i ryggen och känna doften av vår.

 

 

Lördagens outfit, (jag vet att jag ser sjukt blek ut jämfört med mina ben men vi skyller på blixten!).

 

 

 

//puss

Presentation


Skriver om mitt liv här i Junsele när jag egentligen hör hemma i en större stad och om hur det är att leva med en ätstörning. Men även om min vardag som består av mode, party och att leva livet fullt ut!

Har dessutom nyligen påbörjat en ny kategori "Th

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards