problematisk

Alla inlägg under januari 2011

Av Amanda - 11 januari 2011 15:59

Hellu, ligger i min säng nu och fikar, har ont i magen.. fick valpapper idag till gymnasievalet, hjälp! Dessutom ska jag till stan imorrn för att sätta i p-stav, hoppas på att det går bättre nu än sist då jag aldrig fick någon. Aja, fick iaf reda på att mina älskade kusiner + morbror och Annika kommer sista helgen i Januari, underbart! Har inte träffat dom på riktigt länge nu, dom bor ju som i Gnesta. Slänger in lite bilder så hör jag av mig senare.


  

Älskar second hand Y 


Älskade kusin Jessica, ska bli kul att träffas igen.


  

Har sälllskap i sängen av min lilla tigghund! Men hon är bra söt.

Av Amanda - 10 januari 2011 22:21

Första skoldagen avklarad, lite sjukt med läxor första dagen menmen.. somnade som vanligt efter middagen så nu kommer jag väl inte kunna sova inatt. Ska försöka få i mig nå gott först, magen kurrar! Slänger in nå bilder sen helgen så ni får se mitt superköp!




            

Något jag alltid tyckt om med mitt utseénde är att jag har en förmåga att se ut som en docka, lite läskigt faktiskt. Börjar dock kunna med kameran nu, så bilderna blir rätt så bra!

Fick en riktigt snygg väska från MayMay i julklapp + ett skitsnyggt armband, allt i leopard!


Börjar som sagt kunna med kameran, här ser ni de mina vänner känner igen som "björnfittan" haha!


  

Och dethär var då min "outfit" i lördags, inte allt för uppklätt utan bara en mysoutfit! :)


Nu ska jag ringa älsklingen sen sussa.


//puss  

Av Amanda - 10 januari 2011 15:58

Första skoldagen idag och jag är redan skolless! Var iaf mysigt att träffa alla igen och så. Nu ligger jag o myser med min lilla bebis och funderar på att beställa lite kläder, är juh snart sommar ;) Slänger in ett till inlägg senare.


  


Körde på en lite rockig stil idag, gråa leggings, mörkgrå 3/4 tröja och läderarmband i mängder! Prövade också att ha mittbena idag och jag trivdes faktiskt.


http://www.youtube.com/watch?v=XkRRdth8AHc&feature=related


SD:s valfilm, jag blir personligen otroligt förbannad när jag ser det här, en söt liten tant med hundögon och rullator som helt plötsligt blir JAGAD av en massa kvinnor med barnvagn och burka? Om du röstade på sverigedemokraterna får du hemskt gärna höra av dig till mig, vill hemskt gärna hära din åsikt.


//puss 

Av Amanda - 9 januari 2011 14:44

Japp, idag fyller stora storasysters pojkvän Per 21, ett stort grattis på dig!


Igår hade vi "myskväll" hos Felicia, va en lite galen men väldigt rolig kväll, lyckat! Har också bestämt mig för att jag ska ta tag i det här på riktigt nu, ska fixa gymkort nästa månad sen blir det LCHF för hela slanten. Min älskling kommer ikväll sen ska vi äta tårta hos Loppan o Per, slänger upp lite bilder, en blogg utan bilder är som en tomte utan skägg, en höna utan ägg, osv. Nu ska jag pilla lite med håret så jag inte ser så hemskt sliten ut ;p


          

Jossi och Mami har gjort smörgåstårta hela morgonen till Per, mycket vacker! (dessutom fick ju Selma smaka lite)


  

Blev en lite finare "outfit" idag, dagen i ära!


//puss

Av Amanda - 4 januari 2011 19:59

Nu förbereder vi oss för ett nytt år fyllt av nya möjligheter, däribland bli sambo, gymnasiet och kanske en utlandsresa? Det här blir toppen, har också en del nyårslöften som jag tänker hålla för mig själv, tihi!


Bytte julklappar med älskling på nyår också, jag fick en systemis! Nikon coolpix p100 = love. Min julklapp till honom är dock en hemlis fortfarande! Var i sollefteå igår och sov hos systeryster, han också med en liten sväng på stan och hittade en sjukt snygg pälsväst, REA! Nu ska jag mysa med familjen, hela familjen tillomed :o Slänger in lite bilder. Gott nytt år på er alla!


Jossi och papi i ett tappert försök att göra paj men jaa... den vart ju.. god?

        

Nikon <3

Nya västen, bara 147 kr, nice!

Presentation


Skriver om mitt liv här i Junsele när jag egentligen hör hemma i en större stad och om hur det är att leva med en ätstörning. Men även om min vardag som består av mode, party och att leva livet fullt ut!

Har dessutom nyligen påbörjat en ny kategori "Th

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards