problematisk

Alla inlägg den 11 januari 2011

Av Amanda - 11 januari 2011 18:15

Allihopa, nu ger vi hullsta disco ett sista försök, nu måste fler gå in eller så är det slut med discona forever! Nu får också 96:orna gå in, jag kommer antagligen ha förköp men inget är säkert, så folk, den 22/1 smäller det och då jävlar ska vi utnyttja det lilla vi ungdomar har här i sollefteå. Kom igen nu!


om ni har frågor är det bara höra av sig på 0768491752

 

 

 

 

Av Amanda - 11 januari 2011 15:59

Hellu, ligger i min säng nu och fikar, har ont i magen.. fick valpapper idag till gymnasievalet, hjälp! Dessutom ska jag till stan imorrn för att sätta i p-stav, hoppas på att det går bättre nu än sist då jag aldrig fick någon. Aja, fick iaf reda på att mina älskade kusiner + morbror och Annika kommer sista helgen i Januari, underbart! Har inte träffat dom på riktigt länge nu, dom bor ju som i Gnesta. Slänger in lite bilder så hör jag av mig senare.


  

Älskar second hand Y 


Älskade kusin Jessica, ska bli kul att träffas igen.


  

Har sälllskap i sängen av min lilla tigghund! Men hon är bra söt.

Presentation


Skriver om mitt liv här i Junsele när jag egentligen hör hemma i en större stad och om hur det är att leva med en ätstörning. Men även om min vardag som består av mode, party och att leva livet fullt ut!

Har dessutom nyligen påbörjat en ny kategori "Th

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards