problematisk

Alla inlägg den 31 januari 2011

Av Amanda - 31 januari 2011 20:00

Har börjat med något jag kallar Hiss eller Diss (so kissie-style). Ni förstår nog vad jag menar, jag lägger upp lite grejer jag tycker är helt okej och några grejer jag tycker ni kan undvika!

 

Hiss

 

 

     

 

  Färg, färg, färg, underbart i vintermörkret! En sån liten sak som ett par klarblåa skor eller solgula örhängen livar upp en hel outfit.

 

  

Sommar, känns alldeles för kallt och mörkt nu. Och om jag (som för övrigt älskar snö och vinter) säger att det ska bli sommar, då äre illa. Längtar speciellt efter klänningarna, kortbyxorna och blommiga klackisar! 

 

  

Solsidan, det kan inte bli bättre, Henrik Dorsin/Ove Sundberg min kung! Trodde aldrig att Sverige skulle kunna få fram en sån underbart rolig serie.

 

 

Diss

 

 

Spets, visst det är snyggt men tycker verkligen inte om när alla har på sig samma sak och det har hänt med spetsen, på skor, byxor, tröjor, klänningar osv. skärpning på orginaliteten!

 

     

Smink på sommaren, lika bra att varna i tid, det finns inget värre för huden än att va ute i solen med foundation och/eller solpuder. Visst, ska du på fest eller någon annan tillställning kan du dra på lite mascara, rouge och nått läppglans, men annars, håll dig undan sminket så får solen kikar fram!

 

  

Till sist, avundsjuka människor som bara vill förstöra, personer som inte har ett eget liv och därför försöker kopiera någon annan. Du kan ju ta åt dig du som vräkte ur dig att jag är för ful för min pojkvän och själv ser du ut som en ny sketen ankröv mest hela dagarna.

 

 

 

//puss



Av Amanda - 31 januari 2011 17:50

Hallå där, har legat och ´pillat med kameran hur länge som helst och äntligen kommit på hur man filmar, smart tjej! Så nu blir det nog lite filmer i framtiden, jag tänkte också be er om hjälp om ni vet några bra moderna inredningdbutiker som har grejjer till ett lagom pris. Söker också roliga tapeter! Längtar verkligen tills vi flyttar, är inte sååå länge kvar nu iaf! Jag MÅSTE verkligen bli bättre på att uppdatera, jag lovar er. Ska gå ut med hunden en sväng nu och sen tänkte jag faktiskt slänga in en hiss och diss-lista, spännande?



Bara för att vi är töntar, bara för att vi är kärlek. <3



//puss  

Presentation


Skriver om mitt liv här i Junsele när jag egentligen hör hemma i en större stad och om hur det är att leva med en ätstörning. Men även om min vardag som består av mode, party och att leva livet fullt ut!

Har dessutom nyligen påbörjat en ny kategori "Th

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards