problematisk

Alla inlägg den 17 januari 2011

Av Amanda - 17 januari 2011 21:24

Tihi, har hittat en massa kläder jag vill ha så nu saknas bara tomten eller pengar. Tänkte bara slänga in lite bilder på det jag vill ha, ska kolla på lite inredningsgrejer till lägenheten sen ska jag sussa!


Älskar verkligen bodys och spets, perfekt kombo!

       

älskar också nästan allt med en hög midja...

chinos som jag velat ha i evigheter och en skitsnygg bustier, love

skorna som jag tror jag ska få snart, tihi och en supersnygg kavaj som just kom ut på HM


//puss

Av Amanda - 17 januari 2011 19:39

Hallå där, tänk att nu är det så nära så jag och älskling har en lägenhet kirrad och klar, dunderbart! Så nu ska jag försöka tvinga med Morrow till dollar och ikea för att förbereda lite, fixa möbler och allt möjligt.


Har varit med Lina idag, mycket mysigt... var ju som ett tag sen. Och imorrn kommer hon hit så ska vi välja lite kläder inför helgen! Imorgon händer också något annat speciellt, då har nämligen jag varit tillsammans med min älskade Morrow Bylund i 10 månader. Det kallar jag kärlek. Skriver lite senare ikväll, slänger in några charmiga bilder nu.



Mjaau

 

Jobbade som "fotograf" på midsommar förra året  

  

Muskelknuttar   


//puss

Presentation


Skriver om mitt liv här i Junsele när jag egentligen hör hemma i en större stad och om hur det är att leva med en ätstörning. Men även om min vardag som består av mode, party och att leva livet fullt ut!

Har dessutom nyligen påbörjat en ny kategori "Th

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards