problematisk

Alla inlägg under januari 2011

Av Amanda - 17 januari 2011 19:39

Hallå där, tänk att nu är det så nära så jag och älskling har en lägenhet kirrad och klar, dunderbart! Så nu ska jag försöka tvinga med Morrow till dollar och ikea för att förbereda lite, fixa möbler och allt möjligt.


Har varit med Lina idag, mycket mysigt... var ju som ett tag sen. Och imorrn kommer hon hit så ska vi välja lite kläder inför helgen! Imorgon händer också något annat speciellt, då har nämligen jag varit tillsammans med min älskade Morrow Bylund i 10 månader. Det kallar jag kärlek. Skriver lite senare ikväll, slänger in några charmiga bilder nu.



Mjaau

 

Jobbade som "fotograf" på midsommar förra året  

  

Muskelknuttar   


//puss

Av Amanda - 16 januari 2011 20:27

Min pojkvän är helknäpp, han studsar runt och sjunger mest hela tiden. Tänkte bara göra ett inlägg sådär för att... Nu ska vi mysa ner oss i sängen och jag ska påta lite, fick garn av farmor idag så jag är nöjd! Och ja, jag är förtidspensionär... Aja, slänger in en lite fräsig bild som älskling redigerade med mig. <3 


  


//puss

Av Amanda - 15 januari 2011 19:57

Haha, nu har Vira åkt och Morrow anlänt! Hade det riktigt mysigt igårkväll med uno, film och mys. Slänger in lite bilder sen. Nu ligger jag och ser på lite family guy (<3) medans Morrow sitter nere med papi och ser hockey... suck. Jag älskar verkligen att se på hockey, men bara live! Annars känns det som att det ligger ungefär vid Kungarna av Tylösand på bra-skalan... Aja, nu ska jag försöka övertala min baby att se på film med mig!


Förresten så börjar ju vargjakten nu, för eller emot?


    

     


//puss 

Av Amanda - 14 januari 2011 20:02

Rosie-Posie Bolger of Newbury och Pansy Brockhouse of Loamsdown sitter nu och myser framför Let's Dance! Hon ska sova här inatt och jag har ont i tån! Nu ska vi snart fika lite och sen sussa. Älskling kommer imorrn och då ska vi leka! :)
         
  
Y


//puss

Av Amanda - 13 januari 2011 19:45

Mamma kom hem ifrån stan för ett tag sen och hade med sig garn hem till mig, underbart! så nu sitter jag och påtar, blir nog en likadan halsduk som sist. Så jag sitter och påtar, äter choklad och tittar på tv, tjejer kan göra ALLT samtidigt! :)


Nu ska jag mysa ner mig med min lilla vovve som inte är nå pigg idag, vet inte vad som är fel... men lite godis så blir hon nog bättre.


                                 

mumma                                             
                                snart färdigt..


  

Glasögonen som bara används hemma ;o



//puss

Av Amanda - 13 januari 2011 16:20

Det är aldrig lätt när det är svårt, det är inte lätt att vilja hjälpa men inte veta hur. Slå på mig allt du har men slår du på mina käraste så bryter jag ihop. Det var ni som gav mig livet, det var ni som satte mig på jorden. Jag vill ge er något, jag vill göra er en gentjänst, men nu när tiderna är hårda, är jag maktlös.


Jag vill inte vara den, jag vill inte vara den som är dom.


//puss

Av Amanda - 12 januari 2011 15:59

Äntligen hemma nu efter en lång dag i stan! Vet inte om jag skrivit det här men för några månader sen skulle jag sätta in en p-stav så fastnade den inte så åkte dit idag för att försöka igen och guess what? Idag funkade det! Det gjorde ont men nu sitter den där och jag är 100% skyddad i 3 år framåt. 

Så nu ligger jag här och väntar på älsklingen som kommer vid 5... Slänger in lite bilder och skriver senare.


  

Stickad kofta med mönster, älskar den. Jeansleggings och mina kilklackar


                                 

Dålig bild men har iaf lärt                               Har fått ett litet bandage

mig hur man gör en såndär                              över såret, ont görne..

"flättoffs", riktigt snyggt!                                    Men lätt värt de!



//puss



Av Amanda - 11 januari 2011 18:15

Allihopa, nu ger vi hullsta disco ett sista försök, nu måste fler gå in eller så är det slut med discona forever! Nu får också 96:orna gå in, jag kommer antagligen ha förköp men inget är säkert, så folk, den 22/1 smäller det och då jävlar ska vi utnyttja det lilla vi ungdomar har här i sollefteå. Kom igen nu!


om ni har frågor är det bara höra av sig på 0768491752

 

 

 

 

Presentation


Skriver om mitt liv här i Junsele när jag egentligen hör hemma i en större stad och om hur det är att leva med en ätstörning. Men även om min vardag som består av mode, party och att leva livet fullt ut!

Har dessutom nyligen påbörjat en ny kategori "Th

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards