problematisk

Alla inlägg den 24 november 2010

Av Amanda - 24 november 2010 22:35

En månad kvar till Jul nu då, tomtarna är framplockade hos farmor & farfar, luciakröningen på lördag och jag börjar komma i riktig julstämning! Iår har jag tillomed tagit mig tid och skriva en önskelista med massa onödigt dyra prylar som jag inte kommer få :o


1. Systemkamera

2. en PLATT tv

3. en INTE rosa telefon

4. kläder, kläder o kläder

5. stövletter

6. och det vanligaste tråkigaste man kan önska sig: pengar.


den du !


Ska iaf sussa nu, slänger in en liten bild som en ren och skär självförtroende boost!

Gonatt alla glada! :)



guess what, jag ska öppna ett sparkonto där jag ska sätta in pengar tills jag blir 18 sen ska dom spendera, det blir inte till en bil, inte till ett körkort. What can it be ?


//puss   

Presentation


Skriver om mitt liv här i Junsele när jag egentligen hör hemma i en större stad och om hur det är att leva med en ätstörning. Men även om min vardag som består av mode, party och att leva livet fullt ut!

Har dessutom nyligen påbörjat en ny kategori "Th

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards