problematisk

Alla inlägg den 7 november 2010

Av Amanda - 7 november 2010 23:33

Va ett tag sen jag skrev nu men ska försöka bli mer aktiv, uppdatera mera.


Lovet har varit helmysigt, har fått spendera en hel vecka med min älskade pojkvän (som jag förresten varit tsm med i snart 8 månader nu, grattis på oss!). Har även lyckats lessna på mitt utseende totalt så jag gjorde nått åt det, mörk brunett och sidecut, japp japp! I helgen var det också halloween som jag fick spendera i Junsele iår, men de gjorde som inget för det vart utklädnad, godis och fest ändå med massa mysiga människor. 

Tänkta slänga in lite nytagna bilder från mina tråkiga stunder på lovet + en på nya frillan!


  


ganska failbild då de är ofixat o så men jag är jävligt nöjd

 

                                   


                        



// puss


Presentation


Skriver om mitt liv här i Junsele när jag egentligen hör hemma i en större stad och om hur det är att leva med en ätstörning. Men även om min vardag som består av mode, party och att leva livet fullt ut!

Har dessutom nyligen påbörjat en ny kategori "Th

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards