problematisk

Alla inlägg den 10 november 2010

Av Amanda - 10 november 2010 21:35

Ojdå, idag har det inte hänt mycket alls... vanlig skoldag förutom att muggen (bästamusiklärarenever) slutade. Men vi klara oss ändå! Det har snöat sen jag vaknade imorse, värsta snöstormen. Vi har väl ca. 2 dm nu, Amanda likes! Har sömn och vätskebrist som satan, är sjukt yr och trött jämt men kan varken sova eller dricka, menmen that's life liksom.


Jag kom förresten att tänka på en grej tidigare idag, jag gick ifrån lilla söta flickan till värsta partypinglan och numera känner jag mig mest som en förtidspensionerad eremit som inte har tid med någon anna än min pojkvän, tragiskt! Men jaa... jag försöker iaf.

Hittade lite charmiga bilder på mina bästa minnen med världens bästa Vira!


   


Vi är kungarna <3


   


Kom dessutom på att jag tänker sätta in löshåre imorrn, saknar det som satan och nu är äntligen mitt hår samma färg!


//puss  

Presentation


Skriver om mitt liv här i Junsele när jag egentligen hör hemma i en större stad och om hur det är att leva med en ätstörning. Men även om min vardag som består av mode, party och att leva livet fullt ut!

Har dessutom nyligen påbörjat en ny kategori "Th

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards