problematisk

Alla inlägg den 29 april 2010

Av Amanda - 29 april 2010 14:21

 

Kom just hem, va tvungen att åka hem för min rygg är typ sönder igen.. kan juh som inte gå. Har gjort klart typ allt skolarbete nu, nu är det bara hoppas på bra betyg. Förstår inte riktigt varför alla är så uppspelta över skolavslutningen. "ojoj 5 månader kvar, dags att leta klänning!" och bara för de ska jag fan ha kostym iår, najs !

 

Aja, imorrn blire mys med Frida, Linnéa och Morrow, grillat, check !


nu ska jag se på teve ,

puss

-

I love your cheek  next to mine,

I want to tell you everything,

the fear grows,

please don't leav me now.

 

I want to tell you, tut the fear grows everyday.


Presentation


Skriver om mitt liv här i Junsele när jag egentligen hör hemma i en större stad och om hur det är att leva med en ätstörning. Men även om min vardag som består av mode, party och att leva livet fullt ut!

Har dessutom nyligen påbörjat en ny kategori "Th

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards